CAUFERENCIA: LLEGAR A LA LUNA, LA AVENTURA MÁS GRANDE


Llegar a la Luna, seguramente, ha sido la mayor empresa del ser humano.
El paso final de las misiones MERCURY, GEMINI y APOLO fue el APOLO XI que despegó el 16 de julio de 1969, alunizó el 20 de junio y, el 21 de julio de 1969, a las 2:56 horas (hora internacional UTC).
El cohete SATURNO V puso camino de la Luna, desde complejo de Cabo Cañaveral (Florida), la nave COLUMBIA y el EAGLE. La tripulación estaba formada por Neil Armstrong, Edwin Aldrin y Michael Collins.

Así como espectacular fue ver y estudiar las maquetas del impresionante cohete SATURNO V, del Módulo Lunar EAGLE y del Módulo de Mando COLUMBIA. También es fascinante conocer los primeros cohetes, como la V2 y los programas de la NASA, MERCURY y GEMINI.
Recordando el 45 aniversario de la llegada a la Luna, hicimos un recorrido por los inicios de la aventura espacial, desde las V2 alemanas hasta la misión APOLO XI. Todo ello presentando las maquetas de todo este proceso, que causaron sensación entre los asistentes.

Arribar a la Lluna, segurament, ha estat l'empresa més gran de l'ésser humà. El pas final de les missions MERCURY, GEMINI i APOLO va ser l'APOLO XI, que es va enlairar el 16 de juliol de 1969, va allunar el 20 de juny i, el 21 de juliol de 1969, a les 02:56 hores (hora internacional UTC).
El coet SATURN V va posar camí de la Lluna, des del complex de Cap Canyaveral (Florida), la nau COLUMBIA i l'EAGLE. La tripulació estava formada per Neil Armstrong, Edwin Aldrin i Michael Collins.
Resulta espectacular veure i estudiar les maquetes de l'impressionant coet SATURN V, del Mòdul Llunar EAGLE i del Mòdul de Comandament COLUMBIATambé és fascinant conèixer els primers coets, com la V2 i els programes de la NASA, MERCURY i GEMINI.
Recordant el 45è aniversari de l'arribada a la Lluna, vam fer un recorregut pels inicis de l'aventura espacial, des de les V2 alemanyes fins a la missió APOLO XI, presentant al mateix temps les maquetes de tot aquest procés, que van causar sensació entre els assistents.
IIMÁGENES DE LA CAUFERENCIA: LLEGAR A LA LUNA, LA AVENTURA MÁS GRANDE

No hay comentarios:

Publicar un comentario