CAU-FERÈNCIA: QUI NO VOLDRIA TENIR UN NEN PRODIGI?



Avui la cau-ferència ha estat d'allò més tendra ja que el tema era sobre els nens prodigi, la denominació que es dóna a la persona que a una edat primerenca, generalment abans de 10 anys, domina un o més camps científics o artístics. Alguns dels camps més comuns dels nens prodigis són les matemàtiques, els escacs, les arts visuals i la música.

D'una manera àgil i divertida hem analitzat com detectar a un nen amb altes capacitats i la millor manera d'educar-los. Hem analitzat com influeixen els treballs manuals en el desenvolupament de la creativitat dels nens i la importància d'activitats com els escacs. La selecció de fotos i pel·lícules han aconseguit fer passar una bona estona i, fins i tot, provocar alguna riallada als assistents.

Un recorregut per les vides de nens prodigis científics, escaquistes, esportistes o artistes amb una excel·lent selecció d'imatges han aconseguit que la cau-ferència s'hagi fet curta.

Hoy la cau-ferencia ha sido de lo más tierna ya que el tema era sobre los niños prodigio, la denominación que se da a la persona que a una edad temprana, generalmente antes de 10 años, domina uno o más campos científicos o artísticos. Algunos de los campos más comunes de los niños prodigios son las matemáticas, el ajedrez, las artes visuales y la música.
De una manera ágil y divertida hemos analizado cómo detectar a un niño con altas capacidades y la mejor forma de educarlos. Hemos analizado cómo influyen los trabajos manuales en el desarrollo de la creatividad de los niños y la importancia de actividades como el ajedrez. La selección de fotos y películas han conseguido hacer pasar un buen rato e, incluso,  provocar alguna carcajada a los asistentes.
Un recorrido por las vidas de niños prodigios científicos, ajedrecistas, deportistas o artistas con una excelente selección de imágenes han conseguido que la cau-ferencia se haya hecho corta.
Imatges de la Cau-ferència: Qui no voldria tenir un fill prodigi?

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada