CAUFERENCIA: LA GUERRA SOBRE RAÍLES



Si tenemos en cuenta que un legionario romano debía caminar 30 kilómetros al día y, 2000 años más tarde, a un soldado de Napoleón le esperaba el mismo futuro. 

Hay que reconocer que la aparición del ferrocarril significó una auténtica revolución en la forma de luchar de los ejercitos
Durante la segunda mitad del siglo XIX, el tren fue indispensable para el movimiento de tropas y materiales en una escala insospechada hasta la fecha. Además, los trenes blindados se convirtieron en una fuerza de combate formidable, indispensable para dominar amplios espacios como los de la Unión Soviética.
Los asistentes a esta Cau-ferència han podido escuchar un relato del empleo de ferrocarril desde la Guerra Civil Estadounidense, hasta el fin de la II Guerra Mundial. Han podido contemplar maquetas de locomotoras alemanas y americanas, vagones blindados y artillería sobre raíles. Las fotos y los vídeos han ayudado a darle espectacularidad al evento.

Si tenim en compte que un legionari romà havia de caminar 30 quilòmetres al dia i, 2000 anys més tard, a un soldat de Napoleó l'esperava el mateix futur. 

Cal reconèixer que l'aparició del ferrocarril va significar una autèntica revolució en la forma de lluitar dels exèrcits

Durant la segona meitat del segle XIX, el tren va ser indispensable per al moviment de tropes i materials en una escala insospitada fins ara. A més, els trens blindats es van convertir en una força de combat formidable, indispensable per dominar amplis espais com els de la Unió Soviètica.
Els assistents a aquesta Cau-ferència han pogut escoltar un relat de l'ocupació del ferrocarril des de la Guerra Civil Nord-americana, fins a la fi de la II Guerra Mundial. Han pogut contemplar maquetes de locomotores alemanyes i americanes, vagons blindats i artilleria sobre rails. Les fotos i els vídeos han ajudat a donar-li espectacularitat a l'esdeveniment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario